Obsah košíku:
0 ks / 0 Kč

Nacházíte se: Úvod -> Reklamační řád
PRODUKTY
MENU ZBOŽÍ
Akční zboží   Akční zboží
Nové zboží   Nové zboží
Doporučené zboží   Doporučené zboží
Nejprodávanější zboží   Nejprodávanější zboží    Nejprodávanější zboží
AKTUALITY
  Psací stoly v akci!!!!!
Psací stoly v akci tento měsíc....
19.07.2013
  Tento měsíc akce sleva 10 % na veškeré kancelářské křesla
Tento měsíc akce sleva 10 % ............
19.07.2013
  Sleva na všechny kancelářské křesla a židle!
Využijte jedinečné časově omezené akce na všechny kancelářské křesla a židle...
12.04.2013
NEPŘEHLÉDNĚTE
Nákup na splátky - HOMECREDIT Jsme na Facebooku!

Reklamační řád


I. Všeobecná ustanovení

 
Tento reklamační řád určuje práva a povinnosti smluvních stran pro nákup v internetovém obchodě www.saldera.cz . Jedná se o práva a povinnosti mezi obchodní společností SALDERA, s.r.o., IČ: 27769216, sídlo Hodoňovice 211, 739 01 Baška, jako Prodávajícím na straně jedné a Kupujícím internetového obchodu na straně druhé.
Prodávající prohlašuje, že v internetovém obchodě www.saldera.cz poskytuje stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v kterékoliv běžné prodejně, a které jsou v souladu s platnými právními předpisy.

  
 

II. Uplatnění reklamace

 
Spotřebitel či Kupující je povinen uplatnit reklamaci písemně prostřednictvím emailu – saldera@saldera.cz a to tak, že v předmětu emailu bude uveden text „ Reklamace“ . Dále musí email obsahovat název reklamovaného zboží, reklamovanou část a konkrétní popis závady. Dále kopii dokladu o koupi, nebo jiný doklad potvrzující koupi, adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email). Pokud reklamace nebude obsahovat tyto náležitosti bude reklamace s největší pravděpodobností vyřízena jejím zamítnutím. Reklamace bude potvrzena zpětným mailem. Reklamované zboží je nutné dopravit k nám jakýmkoliv způsobem na vlastní náklady na adresu provozovny (MPM Nábytek, Frýdlantská 612, 738 01 Frýdek-Místek). Zpět bude opravený výrobek dopraven na naše náklady. V případě dalších informací kontaktujte naše pracovníky na telefon: 777075107, 608717780.
 
 

III. Podmínky a vyřízení reklamace

 
  • 1. Při uplatnění reklamace musí Spotřebitel či Kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od Prodávajícího. K tomuto účelu doloží Spotřebitel či Kupující k reklamovanému zboží originál prodejního dokladu (faktura).
  • 2. Při uplatnění reklamace na vadu zboží je Prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou může Prodávající zboží vyměnit. Pokud není k dispozici kompetentní náhrada může být Kupujícímu poskytnuta sleva, nebo vrácena plná kupní cena a to dle dohody obou smluvních stran.
  • 3. Pokud se jedná o vadu odstranitelnou postupuje Prodávající následujícím způsobem:
    • Odstraní na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do 30-ti dnů od převzetí oprávněné reklamace. V případě, že je vadná pouze součást zboží, má Spotřebitel či Kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celého zboží. Prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu popř. vrátí kupní cenu dle dohody obou smluvních stran. Jestliže se na opraveném zboží vada vyskytne opětovně nebo pro větší počet vad nebo nelze zboží řádně užívat, je kupujícímu vrácena plná částka zpět.
  • 4. Po uplynutí záruční doby zaniká odpovědnost Prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u Prodávajícího Spotřebitelem či Kupujícím uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl Spotřebitel či Kupující zboží řádně užívat.
 
 

NEWSLETTER     

Saldera prodejce kancelářských křesel a židlí
RYCHLÝ KONTAKT
Tel: + 420 777 075 107 Skype: saldera-eshop
Fax: + 420 558 644 285 Email: saldera@saldera.cz
úvod   -   o společnosti   -   aktuality   -   jak nakupovat   -   nákup na splátky   -   obchodní podmínky   -   kontakty
2010 Všechna práva vyhrazena saldera s.r.o., Vytvořilo Eline.cz
partneři