Obsah košíku:
0 ks / 0 Kč

Nacházíte se: Úvod -> Často kladené otázky
PRODUKTY
MENU ZBOŽÍ
Akční zboží   Akční zboží
Nové zboží   Nové zboží
Doporučené zboží   Doporučené zboží
Nejprodávanější zboží   Nejprodávanější zboží    Nejprodávanější zboží
AKTUALITY
  Psací stoly v akci!!!!!
Psací stoly v akci tento měsíc....
19.07.2013
  Tento měsíc akce sleva 10 % na veškeré kancelářské křesla
Tento měsíc akce sleva 10 % ............
19.07.2013
  Sleva na všechny kancelářské křesla a židle!
Využijte jedinečné časově omezené akce na všechny kancelářské křesla a židle...
12.04.2013
NEPŘEHLÉDNĚTE
Nákup na splátky - HOMECREDIT Jsme na Facebooku!

Často kladené otázky


Je na Vašich stránkách veškerý sortiment, který prodáváte?


Na našich stránkách najdete téměř kompletní nabídku námi nabízeného sortimentu. Nabídku neustále obnovujeme a zlepšujeme rozmanitost nabízeného zboží.


 

Jak se dozvím, že je moje zboží na cestě?


V den, kdy zásilku předáme přepravci, Vás budeme telefonicky informovat. Dopravce je povinen Vám zásilku doručit do 5 pracovních dnů ode dne převzetí. Den před samotným závozem Vás bude přepravce kontaktovat a je potřeba domluvit se na termínu závozu, popř. na změnách.


 

Vynesete mi zakoupený nábytek do bytu?


Bohužel, toto není možné, jelikož se musíme řídit podmínkami přepravních služeb. Momentálně však v ČR není přepravní služba, která je schopna nábytek vynášet. Doporučujeme tedy při zakoupení větších těžších produktů mít v čas závozu připravenu pomoc. V případě závozu v okolí naší kamenné prodejny ve Frýdku-Místku můžeme zajistit výnos.



 

Je možné si nábytek někde prohlédnout "osahat"?


Ano, nábytek je možné si prohlédnout v naši prodejně ve Frýdku-Místku. Bohužel zde nenajdete celý sortiment nabízený v e-shopu, proto doporučujeme nejprve si telefonicky ověřit zda je nábytek na prodejně k vidění.


 

Mohu nábytek do 14 dnů vrátit i bez udání důvodu?


Zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu můžete během 14ti dnů vrátit a to aniž byste udali důvod. Zboží nesmí být poškozené a musí být vráceno v originálním obalu. Po obdržení zboží Vám budou zaslány peníze za vrácené zboží, Vy nesete náklady na dopravu zboží a případné další náklady vzniklé vyřízením Vaší objednávky.


 

Jaké jsou možnosti platby?


  • na dobírku – celou sumu za objednávku uhradí zákazník řidiči při převzetí zboží
  • převodem na účet  – převodem celé částky na náš účet vedený u Raiffeisen bank, o připsání částky Vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu, pouze taková objednávka se bere jako dokončená. Objednávku můžeme i změnit na dobírku po zaslání informace na e-mailovou adresu: saldera@saldera.cz

 

 

Záruční list, daňový doklad?


  • daňovým dokladem a zároveň záručním listem je faktura odeslaná společně se zbožím.
  • změna daňového dokladu po doručení zboží není možná

 

NEWSLETTER     

Saldera prodejce kancelářských křesel a židlí
RYCHLÝ KONTAKT
Tel: + 420 777 075 107 Skype: saldera-eshop
Fax: + 420 558 644 285 Email: saldera@saldera.cz
úvod   -   o společnosti   -   aktuality   -   jak nakupovat   -   nákup na splátky   -   obchodní podmínky   -   kontakty
2010 Všechna práva vyhrazena saldera s.r.o., Vytvořilo Eline.cz
partneři